24 Nisan 2016 Pazar

Bonvagon alışverişim...

Online alışveriş yapmayı hep çok sevdim, yurt dışından da sorunsuz şekilde alışveriş yapmışlığım vardır. Tabi yurt dışı alışverişte kargo ücreti bazen neredeyse aldığınız üründen fazla olabiliyor...

Bonvagon sıklıkla alışveriş yaptığım sitelerden biri ürün yelpazesi çok geniş hatta yurt dışı sitelerde sıklıkla gördüğüm ama kargo ücreti için vazgeçtiğim bir sürü ürünü burada bulabiliyorum.

Benim son alışverişimde tercihim şunlar oldu,  

Melekler için buraya  melek 1 melek 2  melek 3  tıklayabilirsiniz...




                      

Dekorasyonda yıldız şeklinde objeler kullanmayı çok seviyorum bu yıldız aydınlatmayı gördüğümde çok beğendim aydınlatması konusunda endişem vardı ama geldiğinde bayıldım çok hoş bir ışığı var ve evin ortamını bir anda değiştirdi. Yıldız aydınlatma için buraya tıklayabilirsiniz.




Birde artık çok kullanılmaktan her yeri çizilen bavulum için kılıf aldım ki, aslında bavulumu yenilemeyi düşünüyordum ama bu kılıflar hem ekonomik hem de çok şık olduğu için bavul yerine bu kılıfı almayı tercih ettim:) tabi ona uygun birde çanta aldım hem plajda hem de alışveriş yaparken kullanmayı planlıyorum poşet kullanmak yerine.





Evde mecbur kalmadıkça halı kullanmayı sevmiyorum. Kışın mecburen daha kalın sıcak tutacak halılar kullanırken baharla birlikte ince kilimlere geçmeyi tercih ediyorum. Mavi ve bej tonlarındaki bu kilim de evin bahar dekoru ile çok uyumlu oldu, ben çok sevdim:)





Mutlu bir hafta dileklerimle,

Sevgiler Gülseren...


2 yorum:

  1. Bu melekleri ben de o kadar seviyorum ki..Oda oda geziyorlar desem yeridir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızlarda bayılıyorlar, bizimde öyle bazen onların odalarında bazen salonda:)

      Sil